شرکت صنایع سلولزی ماریناسان

شرکت صنایع سلولزی ماریناسان

شرکت صنایع سلولزی ماریناسان

درباره شرکت محل پروژه

گروه صنعتی گلرنگ از سال ۱۳۸۰ با تولید دستمال كاغذی با نام تجاری سافتلن پا به عرصه صنعت سلولزی كشور گذاشته و پس از سال‌ها تجربه در بازار با تصمیم مدیریت ارشد سازمان به صورت قاطعانه و علمی، عزم به ایجاد تحول در این صنعت و ارائه محصولات متنوع و باكیفیت در سطح كشور و منطقه نمود.
شركت صنایع سلولزی ماریناسان فعالیت خود را با هدف تولید محصولات سلولزی و هایژنیك در سال ۱۳۸۶ آغاز كرده است. شركت ماریناسان، پیشرو در بازار محصولات سلولزی و متعهد به بهبود مستمر كیفیت و رفع نیازهای مشتریان از طریق توسعه محصولات است. تمامی مراحل تولید محصولات در این شركت، به صورت اتوماتیك و بدون دخالت دست انجام می پذیرد.
شركت ماریناسان با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری های روز دنیا (داخلی و خارجی) و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و برجسته تولید و كنترل كیفیت ، و نیز استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه سعی نموده است بهترین محصول ممكن را هم تراز با بهترین برندهای خارجی برای مصرف‌كننده تهیه و عرضه نماید.
این شركت با بهره‌گیری از كاركنان متعهد و متخصص خود در جهت شناخت نیازهای حال و آینده مصرف‌كننده و تأمین آن، ایجاد رضایت مصرف‌كننده و خودكفایی بازار ایران در زمینه محصولات بهداشتی و سلولزی گام بر می‌دارد.هم اكنون محصولاتی چون دستمال كاغذی جعبه‌ای، دستمال توالت، دستمال حوله ، دستمال سافت پك، نوار بهداشتی،پوشك كامل بچه و دستمال مرطوب با برندهای سافتلن، گلرنگ، اكتیو، نانسی، مرسی، بارلی، صپیتا و پالمیرا در صنابع سلولزی ماریناسان تولید و به مصرف‌كنندگان عرضه می شود. و به زودی سایر محصولات مورد نیاز بازار ایران و منطقه در این صنعت نیز، به سبد محصولات اضافه خواهد شد.
بیشتربخوانید بستن
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.