مرکز آموزشی درمانی فیض

مرکز آموزشی درمانی فیض

مرکز آموزشی درمانی فیض

درباره شرکت محل پروژه

در ســال  1324در محلــه طوقچــی اصفهان درمانــگاه کاملــی شــامل اتاق معاینه، داروخانه و اتاق پانسمان توسط مرحوم حاج عبدالعلی فیض تأسیس شد که در آن خدمات به طور رایگان به بیماران ارائه می‌شد. در ســال 1334 برای توســعه درمانگاه زمینی خریداری و شروع به ساخت شد. در سال 1342 با تشریک مساعی وزارت بهداری تدریجاً مجهز و با ظرفیت  110 تختخواب با تمام وسایل و امکانات مورد نیاز بنام شفاخانه فیض شروع به کار نمود.

در ســال 1358 درمانگاه قدیم پس از 34 سال فعالیت تخریب و ساختمان چشم پزشکی به نام امام علی ابن ابیطالب(ع) در چهار طبقه در سال 1360 افتتاح و به مجموعه قبلی ملحق شد. در سال  1387در جوار بیمارستان ساختمان جدید الاحداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام علی ابن ابیطالب(ع) افتتاح شد.

کلینیک فوق تخصصی چشــم روزانه تعداد زیادی مراجعه کننده دارد و مراجعین از نقاط مختلف استان اصفهان و استان‌های هم‌جوار بــه این مرکز مراجعه و تحت معاینات و خدمات چشــم پزشــکی قرار می‌گیرند و این تعداد با شــروع برنامه تحول نظام ســلامت هــر روز رو به افزایش است و کلیه لــوازم مصرفی بیماران از قبیــل لنزهای داخل چشــمی، دارو و تجهیزات و … به عهده بیمارســتان است و ارجاع بیماران جهت تهیه آنها به خارج از مرکز ممنوع است.

بیشتربخوانید بستن
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.