پروژه فروشگاه تجاری و باشگاه ورزشی

پروژه فروشگاه تجاری و باشگاه ورزشی

پروژه فروشگاه تجاری و باشگاه ورزشی

درباره شرکت محل پروژه

گروه مهندسی توسعه تاسیسات پایا انرژی به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تاسیسات به ارائه خدمات تخصصی فنی و مهندسی با رویکرد کاهش مصرف انرژی در پروژه های ساختمانی و صنعتی در جنوب کشور مشغول به فعالیت است؛ که به عنوان پایه گذار بومی سازی و اجرای سیستم ها و تکنولوژی های نوین و پیشرو در انرژی جنوب کشور شناخته می شود.

طراحی، نصب، نظارت، راه اندازی و بهره برداری از تکنولوژی بویلرهای چگالشی در جنوب کشور توسط پرسنل این مجموعه صورت پذیرفته که نتیجه آن در حال کاربودن بیش از ۴۰۰ موتورخانه مجهز به این تکنولوژی می باشد.

با توجه به سیاست های آینده نگر مدیران این شرکت که همیشه کیفیت و رضایت مشتری را سر لوحه عملکرد خویش قرار داده اند، پرسنل و متخصصین این شرکت نیز همواره درراستای اعتلای فرهنگ تحقیق، مطالعه و نوآوری و انطباق با استاندارد های جهانی تلاش می کنند که نتیجه این تلاش مستمر حضور موفق گروه مهندسی توسعه تاسیسات پایا انرژی در حوزه خدمات فنی و مهندسی در جنوب کشور می باشد.

این شرکت با پیگیری اهداف زیر، ارکان فعالیت خود را مبتنی بر ارائه راه حل های جامع و کامل به پروژه های ساختمانی و صنعتی با رویکرد تخصص گرائی، تنوع، کیفیت، استفاده از تکنولوژی های روز با توجه به اصل یادگیری مستمر و شایستگی های فنی – مدیریتی بنا نهاده است.

بیشتربخوانید بستن
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.