استفاده از اینترنت اشیاء در چیلر ها و کمک به صنعت چاپ!
شرکت آراندل: چیلرهای به هم متصل و هوشمند، چاپ ها را به حالت رول نگه می دارند.
شرکت آراندل، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز چاپ افست و صحافی تحت وب شناخته می شود که دفتر مرکزی آن در Menomonee Falls، ویسکانسین واقع شده است. این شرکت خدمات باکیفیتی بالا نظیر؛ چاپ کاتالوگ، ارسال پستی، توزیع، مدیریت فهرست، بازاریابی پایگاه داده، راه حل های موبایل، تدارکات و خدمات مشاوره را به شرکای خود در بازارهای خرده فروشی و کاتالوگ پست مستقیم ارائه می دهد.
طبق اظهارات برد هافمن، رئیس و مدیر عامل شرکت: «آراندل همواره به عنوان یک چاپگر کاتالوگ رده بالا و برتر شناخته شده است». اما آنچه ما را از سایرین متمایز می کند، توانایی ما در فراتر رفتن از تولید صفحات چاپی، ارائه استراتژی های چند کاناله، از جمله تدارکات، پست، مدیریت پایگاه داده، برنامه ریزی در تیراژها و خدمات خلاقانه می باشد. که همه اینها منجر به فروش بیشتر خدمات مجموعه ما می شود.
خنک کننده حیاتی برای عملیات چاپ 24 ساعته در 7 روز هفته
ارائه خدمات با کیفیت و برآورده سازی مستمر خواستههای مشتریان، مستلزم امکاناتی است که اغلب 24 ساعته و طی7 روز هفته اجرا میشود. مساحت این شرکت بالغ بر 565.000 فوت مربع بوده که 9 چیلر پیچی YORK® YS را با ظرفیت تقریبی 160 تا 400 تن را در خود جای داده است. این چیلرها روی هم رفته 2.400 تن خنک کننده را برای تاسیسات فراهم می کنند که در فرآیند چاپ بسیار حیاتی است. جان راینرت، مدیر بخش تعمیر و نگهداری تجهیزات در آراندل میگوید: «ماشینهای چاپ ما، مقدار قابل توجهی گرما تولید میکنند که نشان دهنده نقش حیاتی وجود چیلرها در محل کار ماست». ما موارد مازاد دیگری را نیز برای نیل به این هدف طراحی نمودیم زیرا وقوع هیچ اختلالی در نتیجه عدم کارکرد صحیح سیستم های خنک کننده، قابل توجیه نیست.
خدمات چیلر به هم متصل هوشمند، زمان کار سیستم را تضمین می کند.
به منظور اطمینان از زمان کار بدون وقفه در کارخانه، آراندل یک قرارداد خدمات برنامه ریزی شده با Johnson Controls دارد که همه 9 چیلر YORK را که به فناوری چیلر متصل هوشمند این شرکت مجهز هستند، تحت پوشش قرار می دهد. چیلرهای متصل هوشمند ابزارهای نظارت از راه دور و تجزیه و تحلیل پیشرو در صنعت را ادغام می کند تا طبق قرارداد، تعمیر و نگهداری فعال و زمان پاسخگویی سریعتر را برای چیلرها فراهم سازد.
همکاری جانسون کنترلز با اتصال ایمن به پلتفرم تحلیلی مبتنی بر ابر چیلر هوشمند:
چیلرهای آراندل را از طریق مرکز عملیات از راه دور (ROC) برای آلارمهای بحرانی 24/7/365 نظارت نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل به شعبه محلی Johnson Controls در میلواکی اطلاع میدهد. به این ترتیب، امکان دسترسی به دادههای چیلرها و شرایط عملکرد فعلی را از طریق تلفن هوشمند، رایانه شخصی یا تبلت برای تکنسین محلی Johnson Controls فراهم می سازد. همچنین داده های عملیاتی، چیلر را برای تجزیه و تحلیل و عیب یابی و جمع آوری و ذخیره می کند. از سویی دیگر، با ارائه گزارش سلامتی چیلرها، به آراندل یک نمای کلی از عملکرد چیلرهایشان و مشکلات احتمالی ارائه میکند. بنابراین این امکان را به کارشناسان محلی، منطقه ای، ملی و جهانی می دهد تا به داده های عملیاتی و روند فعالیت ها دسترسی داشته و بتوانند در عیب یابی و حل مسائل دشوار کمک کنند.
طبق اظهارات Shane Vant، مدیر خدمات کامیونی در شعبه Johnson Controls Milwaukee، آراندل اولین مشتری شعبه میلواکی بود که از چیلرهای هوشمند متصل استفاده نمود.
وانت میگوید: «آراندل برای چندین دهه یکی از مشتریان جانسون کنترلز بوده و از محصولات Metasys® و YORK در این دوره زمانی استفاده کرده است. بنابراین، هنگامی که در مورد ارائه خدمات چیلر متصل هوشمند مطلع شدم، فکر کردم که این برنامه برای عملکرد 24 ساعته آنها در 7 روز هفته مفید خواهد بود. به هر حال، اگر آنها آب سرد نداشته باشند، نمی توانند سیستم های چاپ خود را راه اندازی کنند.»
سرویس های موجود حس اعتماد به نفس را ایجاد می کنند.
در سال 2013 آراندل چیلرهای متصل هوشمند را به قرارداد خدمات برنامه ریزی شده خود اضافه نمود. امروزه این شرکت از مزایای زیاد این برنامه بهره می برد که شاید هیچ کدام مهمتر از اطمینان از اینکه چیلرهای آنها در شبانه روز کار می کنند، نیست.
«دانستن اینکه چیلرهای ما به صورت 24 ساعته نظارت میشوند و تکنسینهای جانسون کنترلز ما همیشه میتوانند به جنبههای عملیاتی ماشینها در برنامه چیلرهای متصل هوشمند نظارت داشته باشند، به ما آرامش میدهد. بروس ترنر، مدیر بخش مکانیک، میگوید: «ما میتوانیم مطمئن باشیم که تکنسین ما فوراً در مورد هر چیز غیرعادی به ما اطلاع میدهند، حتی اگر آنها حضور فیزیکی در محل نداشته باشند». در نهایت، این امر چیلرهای ما را قابل اعتمادتر می کند.
علاوه بر این، با جمعآوری و ذخیره دادههای عملیاتی برای تجزیه و تحلیل و عیبیابی، فناوری چیلرهای متصل هوشمند به آراندل کمک میکند شرایط معیوب و مشکلات احتمالی را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی شناسایی کند.
به ارمغان آوردن آرامش ذهنی
“همه این اطلاعات به ما امکان می دهد تا با مشتریانی مانند آراندل که ما را شریک موفقیت خود می دانند، همکاری داشته باشیم. ما می توانیم از طریق تکنسینهایمان، روابط محکم و قابل اعتمادی با آنها ایجاد کنیم.» وانت تعریف می کند زمانی را که یکی از تکنسین هایش در تعطیلات بود. در همان بحبوحه بود که اخطاری را در مورد یکی از چیلرهای آراندل دریافت کرد و او بلافاصله یکی از اعضای تیم در میلواکی را برای رفع مشکل احظار نمود.
وانت می گوید: «مشتری ما هنوز در مورد واکنش سریع ما به آن اعلان صحبت می کند». تکنسین های ما به مشتریان خود متعهد هستند و مشتریان ما این را می دانند. ما می توانیم همان سطح خدمات را از راه دور ارائه دهیم، زیرا همیشه اطلاعاتی را که به طور منظم به ما ارسال می شود بررسی می کنیم. این کار برای آرامش خاطر مشتری هایمان است و ارزشی است که این محصول روز به روز ارائه می دهد.»
منابع: https://www.johnsoncontrols.com/insights/2016/buildings/case-study/arandell-corporation